Blog Om mig Kontakt Til salg

lørdag den 10. august 2013

Kanoner kørt i stilling!

Fredag og lørdag aften er blevet brugt flittigt på computeren!! Jeg bereder mig til kamp næste uge, sætter alle kanoner i stilling!! Jeg har fået bekræftet min mistanken om vores kære kommune behandler vores hjemmetrænings ansøgning ulovligt!! Jeg har mailet hæftigt med kompetente personer på hjemmetrænings ordningen og i næste uge tager jeg kontakt til Social- og intergrationsministeriet for at få endelig bekræftet mine antagelser, bekræftes dette afsender jeg en skriftlig klage.!!!! Jeg giver også lige et ring til børne- og ungeansvarlig i kommunen og fortæller vores sag. Hjælper dette ikke, så må vi jo bruge en advokat - selvom det er en meget dyr løsning. Så hvis I venligst sender alt overskydende energi mod vores hjem i den kommende uge, så vil det være dejligt ;)

Som Onkel Anders ville have sagt : "ulovligheder!!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar