Blog Om mig Kontakt Til salg

onsdag den 27. februar 2013

Svømmetur!

Vi har længe gerne ville have en fast tur i svømmehallen hver uge. Men pga. så mange aftaler hos div. læger har dette ikke været muligt før nu. Så i sidste uge var vi af sted for første gang. Det gik ret godt og Vita virkede som om hun kunne lide det. Så i dag pakkede vi endnu engang badetøjet og tog af sted. Dog var Vitas begejstring knap så stor som første gang!! Først skal man jo vaskes godt inde man kommer i vandet, hvilket bestemt ikke passede Vita i dag. Vi var dog de eneste til at starte med så ingen forstyrrelse omkring os. Så gik far i vandet med Vita.




Efter små 5 min havde Vita faktisk fået nok og det fik vi da også at vide. Men mor lader ikke altid Vita slippe så let ;) Og det lykkes da også far ar fjolle og få lidt grin ind imellem gråden.







Efter små 25 minutter kom Vita op og i bad. Dette bad gad Vita da slet ikke og lige pludselig var der ret mange mennesker i omklædningen. Vita trav som en mus og da vi tog et skridt udenfor omklædningen kom reaktionen - Gråd af den anden verden, jeg var slet ikke i tvivl om Vita simpelhen var blevet overstimuleret.

Men nu er det kun anden gang vi var afsted, jeg prøver at finde den bedste mulighed for at Vita kan overskue det. Jeg tror det er godt for hende at være i vandet, hun får en helt anden bevægelses frihed og kan få mere kropsbevisthed. I dag efter vi var kommet hjem stod hun kortvarige på puslebordet, mens jeg holdt ved hende. Det har hun aldrig gjort før og jeg tror på det er svømmeturen der virker ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar