Blog Om mig Kontakt Til salg

onsdag den 10. april 2013

Bye Bye angel!

ååhhhh - endnu en lille engel er blevet til!! En lille pige med Emanuel syndrom er gået bort lige pludselig. Jeg har så ondt i hjertet, det er da uretfærdigt! Jeg føler virkelig med familien, det må være ganske forfærdeligt. Jeg kan slet ikke lade vær´med at tænke, hvordan jeg selv ville have det. Tårerne triller ned af min kind bare ved tanken - jeg bliver virkelig ked af det inden i. Ville jeg nogensinde kunne leve med sådan en sorg?

Hele vores liv drejer sig om Vita, alt hvad vi gør - gør vi jo for hende. Vi planlægger fremtiden om Vita, så hun har det godt :) Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle gøre af mig selv, hvis ikke jeg havde Vita. Mit liv ville blive fuldstændigt meningsløst. Jeg ville græde mig selv i søvn hver dag, hvis hun ikke var der. Tankerne flyver rundt i mit hoved. Sender lille L kys og kram og håber hun har det godt, hvor hun er nu.
Åh hvor er livet uretfærdigt - jeg håber virkelig vi fortsætter med at være gode venner med Emanuelle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar