Blog Om mig Kontakt Til salg

søndag den 28. april 2013

Når man savner.......

Jeg har en veninde der går helt tilbage fra folkeskolen. En veninde jeg holder så meget af og bare savner, så meget i min hverdag. Hun har de sidste par år været bosat i Australien og jeg kan mærke på hende, hun er super glad for det. Det er dejligt, når hun er glad. For hvem vil ikke sine venner det bedste?!! Det er så meget hende at være down under, desuden har hun fået jordens skønneste kæreste( altså næst efter min Daniel). Helenes kæreste ville jeg ikke have været foruden at møde, det er rart at vide hvem han er og vide at han passer godt på hende, når jeg nu ikke kan! Heldigvis er Helene god til at komme til Danmark på besøg, så ofte som det lader sig gøre. Jeg glæder mig meget til vores børn skal mødes til december.

Når man nu savner en så meget giver det jo en anledning til at sende pakker. Det er noget jeg gør en gang hver 5 år!! Så hurtig er jeg nemlig ;)  For der findes ikke noget bedre end overraskelser i postkassen fra dem man holder af........................... Helene jeg ved du læser med, hvilket jeg elsker - så håber overraskelsen er nået frem ;)


Miss you Helene!!! What are you doing Down under??? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar