Blog Om mig Kontakt Til salg

mandag den 8. april 2013

Nyt design - nyt navn

Det vågne øje vil nok fange, at der er nyt design på bloggen ;) Tak Rikke -!! Jeg er bare super glad for det. Nu mangler jeg bare de sidste ændringer inden jeg kan være helt tilfreds. Dem finder jeg hen af vejen.

Desuden har bloggen fået nyt navn ;) Vi har nemlig fået en ny god veninde, de fleste dage i hvert fald. Emanuel Syndrom er nu døbt : Emanuelle ;)

Jeg ved nogen af jer mangler en nem måde, I kan følge min blog på og den kommer her :)
Bloglovin er en super måde, som I altid kan følge min lækre blog på. I skal bare klikke på linket her Bloglovin - eller på det store b øverst i venstre side af bloggen. Så skal I oprette jer, følg bare vejledningen - det burde være lige til. Herefter kan I downloade en app, som hedder bloglovin til jeres tlf - og logge ind på den. Så har I mig altid lige ved hånden. Lige gyldigt hvor I befinder jer kan I bare tjekke jeres app og se nyeste opdateringer på bloggen, så nemt er det :)

Jeg har en masse at fortælle jer om fremtiden ;) Så følg endelig med I skønne mennesker!!

       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar