Blog Om mig Kontakt Til salg

mandag den 20. maj 2013

Den her drømmer jeg om!!!!!

Når nu sommeren er på vej, sidder jeg og får lyst til at blive lidt fysisk aktiv igen. Inden vi fik Vita, var jeg i motionscentret hver anden dag. Nu er tilværelsen en anden - og dette er ikke muligt mere. Derfor kunne det være skønt med sådan en cykel!! Vi kunne komme ud i det fri og den ville give Vita mulighed for, at se verden fra en anden vinkel. Vi ville kunne færdes i skoven ret hurtigt, er sikker på det ville være et rart sted for Vita fordi der er en ro. Vi ville kunne være en samlet familie på tur. Når faderen er på job ville jeg have mulighed for at være fysisk aktiv og have Vita med. Det er både en cykel, klapvogn, jogger og alm. cykel. Jeg synes den er lidt mere fiks end f.eks christiania cykelen, både udseendemæssigt men også fordi de store hjul foran kan dreje :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar