Blog Om mig Kontakt Til salg

torsdag den 9. maj 2013

Hvor blev jeg af?????????????

Bum bum........ goddag..... og længe siden ;) Her har vi hoved op, benene nede, hjernen i skabet og rø... i sædet.

Det har været en lidt underlig tid siden, vi fik beskeden om at Vitas huller i hjerte skal lukkes. En tid hvor jeg bare har gået og ventet! Jeg har stået på spring hverdag, når posten kom - for at se om det var dagen hvor brevet fra riget kom - den ene dag efter den anden. Jeg ved godt vi først skal ind til en samtale, inden der skal foregå noget - MEN Ventetiden er ulidelig, tankerne flyver rundt i hovedet på mig................. Jeg kan ikke finde hoved og hale i noget som helst, jeg er tappet for energi - min kur er røget sig en tur og jeg synder med måde. Jeg laver dobbelt aftaler hele tiden!!!!!! Min rygrad føles som en regnorm på glat is!!!.................ååhhh..

Det eneste jeg finder bare lidt energi til at en masse søge på nettet efter flybilletter, hoteller og andre spørgsmål der dukker op i mit hoved om nærmeste fremtidsplaner. På mandag skal vi have netværksmøde med div. fag personer omkring Vita - så jeg bliver lige nødt til at samle mig selv lidt, så jeg er forberedt!! Er ret spændt på hvad de har og sige - og spændt på hvad de siger til vores fremtidsplaner!!

Vita snotter stadig og er ret pirrelig for tiden. Men hun sover stort set heller ikke om natten, hvilket er ret udmattende for hende og os som forældre. I dag har vi alle sovet på skift......... jeg kæmper stadig med at holde øjnene åbner og smutter nok i seng lige om lidt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar