Blog Om mig Kontakt Til salg

lørdag den 30. marts 2013

LORTETØJ!!!!!!

Undskyld mit fravær........ men vi var i onsdags en tur på sygehuset, fordi de gerne ville observere Vitas mave. Dog blev vi heldigvis sendt hjem samme dag. Vita er blevet sat op i dosis af sin movicol, hvilket indebærer en pige som i hvert fald er på toilettet 10 gange om dagen. Det er totalt tyndt det der kommer, og så har hun bare skrigeturer konstant!! Vi skifter tøj på tøsen 4-5 gange, fordi hun bare skider igennem det hele, så vi har bare lortetøj over alt. Jeg bander den læge lagt væk lige nu. Han sagde til os: "Vi gør det vi giver hende diarre i små 14 dage, så håber vi at hun evt. får skidt det forstoppelse ud hun har. Når I så kommer om 14 dage tager vi stilling til om vi skal røngen fotograferer hendes mave." Lægen kunne ikke mærke på Vitas mave at der var nogen form for forstoppelse, men for en sikkerhedsskyld gjorde vi lige sådan. Jeg har gjort lægen opmærksom på, at det er typisk for børn med Emanuel Syndrom at have malrotation. Udfra det jeg kan læse på nettet, som lyder det meget som det Vita lider under. Der er i hvert fald noget med de tarme som ikke er som det bør være, det er jeg ret sikker på. Nu håber vi på at komme et lille skridt nærmere om 14 dage. 

Sådan ser en træt tøs ud efter en lang skide dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar