Blog Om mig Kontakt Til salg

tirsdag den 26. marts 2013

Mine elskede læsere ;)

Jeg ved der er et par stykker som læser med efterhånden, det kan jeg se på sidevisningerne. Og hvor er det skønt!! Jeg har en kær veninde i gang med at lave noget smukt til bloggen og det glæder jeg mig til at vise jer ;) Jeg har haft rigtig svært ved at finde ud af hvordan min blog skal se ud, og da jeg ikke er ekspert på området, har jeg søgt hjælp til dette.
Jeg vil helt sikkert tale for at jer som læser med bliver faste læsere. Dette kan I gøre ude i højre side.......... derud over skal jeg nok se at finde ud af hvordan I kan følge mig på bloggen, og få besked på mobilen når jeg blogger. Er sikker på min veninde Rikke ved dette. Rikke blogger her og har nogle helt fantastiske skønne børn, som er lige så vidunderlige som Vita ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar