Blog Om mig Kontakt Til salg

torsdag den 14. marts 2013

Skøn Onsdag !!

Dagen i går bød på svømning, overraskelser og gode nyheder :) Vi startede dagen med en svømmetur.  Vita klare en hel halv time, virkelig fremskridt hun har gjort. Hun er stadig ikke helt dus med det hele tiden, og vi skal virkelig motiverer hende hele tiden. Håber på det bare er en lang tilvænnings periode der skal til :)

                                                               Vi træner flittigt at ligge på maven ;)



                            Træning for mere bevægelighed i Venstre arm. Men Vita tager sig lige en pause :)


Dagens gode nyhed var Vita har væske på ørerne, hvilket jo er synd for hende. I må heller lige få historien:

Vita er snart 11 måneder og er blevet høretestet 7 gange på 9 mdr.  6 gang fik jeg nok og bad om at blive overflyttet til et andet sted. På 6 gange havde de ikke kunne lave en færdig måling af Vitas hørelse og lægen konkluderede herefter at Vita hørte dårligt og skulle behandles med høreapparater.

Disse blev indstillet efter en fiktiv kurve, fordi man jo ikke havde en måling. Vi var ret chokkeret over lægen udtalelse: "Vita kan ikke hører, hvad man siger til hende." Det var hans ord!! Vi synes det virker, som om hun godt kan høre os, for vi kan snakke hende til ro, når vi kører bil.

Jeg bad om overflytning og 3 uger efter sad vi på Gentofte hospital og fik målt Vita. De havde afsat hele dagen og Vita blev målt på 2 timer! Hun må have følt sig bedre tilpas der.

I går blev jeg ringet op af lægen fra Gentofte. Vita har hørenedsættelse, men men men hun har også ret meget væske på ørerne, som formenlig er skyld i største del af høre nedsættelsen.
Lægen vil hurtigst muligt have hende på riget til dræn og en høremåling, når drænet er lagt.

Det varmer mit hjerte at min intuition var god nok, jeg vidste hun ikke hørte så dårligt!! Jeg elsker mit liv, som mor......... mor ved altid bedst ;)

Lægen på Gentofte var vidst lidt chokkeret, over Vita har fået hørerapparater. Never trust the first doctor ;)!!

Dagens overraskelse var jeg havde vundet en konkurence i den lokale avis :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar