Blog Om mig Kontakt Til salg

tirsdag den 5. marts 2013

Sorg!!

Hvad enten man har sygt barn eller ej, er det ALLE forældres værste mareridt at miste deres barn, men man får oftere en reminder, på hvor tæt på det er, når ens barn er sygt.

Jeg selv har enlig aldrig frygtet døden, men det er nok fordi jeg har taget det som en selvfølge, at den lå langt ud i fremtiden for mit vedkommen!! Men det er jo enlig ikke noget jeg selv bestemmer. Nu er jeg blevet mor og har oplevet den størreste kærlighed, man kan opnå i livet og nu frygter jeg døden mere end nogensinde før. Jeg frygter den kommer fortidligt! Jeg frygter den kommer bag på mig! Jeg frygter jeg ikke er klar til at møde den! Mest af alt frygter jeg, den tager noget fra mig for tidligt!

Jeg håber jeg med årene bliver bedre til at rumme tanken om døden. For en ting er sikkert, den kommer efter os alle en dag, MEN forhåbenligt først når vi er klar!!

Vita er det 4 barn i Danmark med Emanuel syndrom, 4 medlem i den lille firkløver! Desværre er det i dag blevet til en 3 kløver, mit hjerte er så ramt. Jeg føler virkelig med familien, hvilken sorg de nu gennemlever! En sorg der slet ikke burde eksisterer, for det var alt fortidligt han blev hentet af døden.!!
Jeg sidder med en kæmpe klump i halsen! Døden har været efter en som har en plads i vores ES-hjerte. En jeg havde håbet på vi kunne møde en dag, sammen med de andre Es børn.

Det gør ondt, når det kommer så tæt på. Det har altid været den værste tanke jeg nogensinde har haft. En tanke om hvor farlig Emanuel Syndrom også kan være. Den evige frygt som altid vil følge Emanuel Syndrom, sygdom og svagt immunforsvar kan have fatale følger for børn med ES. Det er en tanke man får mange gange, når man har et sygt barn. Når jeg får den skubber jeg den hurtigt i baggrunden og siger til mig selv, det er pjat Line der sker jo ikke noget. 7-9-13 Nu skete det for en anden dansk familie, mit hjerte bløder med dem. Man skal aldrig sige aldrig!!!!

Jeg håber en dag familien vil fortælle os alle om F. Denne blog har jeg startet, for at give andre forældre til børn med ES et indblik i både gode og mindre gode ting, man kan løbe ind i når man har et barn med ES. Jeg har fuld respekt for hvis de ej ønsker! Lige nu skal de have fred og have deres sorg sammen.

Jeg sender mine varmeste tanker og medfølelser til Familie L og jeg håber F har det godt hvor han er nu!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar