Blog Om mig Kontakt Til salg

lørdag den 9. marts 2013

Søvn!!!!

Eller mangel på samme. Af frygt for dette skal lyde som om jeg piver, skriver jeg alligevel dette indlæg. Jeg klare den nok og er god til at tage 20 min her og der i løbet af dagen. Så det er noget der rykker!!!!! or NOT!!!!

Vita sover ikke særlig godt, hvis hun så oven i købet er blevet overstimuleret så er det endnu værre. Jeg synes vi har prøvet alverdens ting. I øjeblikket er det en kugledyne med små kugler i (de er ca på str. med en tommelfingre top). Men lige som alt andet, sover tøsen maks 2 timer inden hun vågner. Jeg frygter faktisk, når de lyse aftner rigtig tiltager, at hun indfører halv timers lurer 24 timer i døgnet! Bare for at give jer et indblik i det vil jeg lige skitse op fra i går aftes til hun blev lagt i seng her til aften.

Seng kl. 19.00 - Godnat!!
Vågen kl. 21.00
Sove kl. 21.45
Vågen kl. 23.00
sove kl. 01.00
Vågen kl. 03.00
Sove kl. 03.45
Vågen kl. 4. 50
Sove kl. 7.00
Vågen kl. 7.50
Sove kl. 11.15
Vågen kl. 12.00
Sove kl. 15.00
Vågen kl. 15.30
Sove kl. 19.15- Godnat!!

I denne måned skal vi til en samtale med en søvnsygeplejerske, jeg håber virkelig hun kan hjælpe på en eller anden måde. Det er bare så vigtigt Vita får sin søvn, så hun kan udvikle sig. Og jeg kunne da også godt tænke mig at komme ud af zombi verden!!

Husker tydeligt den første tid hjemme, hvor den skønne tøs sov hele tiden alle steder ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar