Blog Om mig Kontakt Til salg

torsdag den 21. marts 2013

That's how April goes;)

Marts måned lakker mod enden og vi går ind i en ny måned med en del undersøgelser. Det bliver en måned med blandet følelser, gode følelser fordi der bliver taget hånd om det som er nødvendigt. Mindre gode følelser fordi jeg skal overlade min lille pige til fremmede mennesker, og stole på deres erfaringer. Men jeg klare den nok ;)
Vita skal have tjekket sine hofter igen, så krydser vi fingre for de udvikler sig som de skal. Vi skal have en enkel indlæggelse på næstved, hvor de skal observerer Vitas mave. Det lille pus kæmper altid med sin afføring, nu skal der altså styr på det.!!! Vita fylder 1 år hvilket vi skal fejre med en indlæggelse på Riget i 2 dage, så Vita kan få lagt dræn og få lavet en høremåling. Og sidst men ikke mindst så skal Vitas hjerte scannes og forhåbentlig tager lægen stilling til, om det er nødvendigt at lukke hullerne i Vitas hjerte. Så hvis I har lidt overskud kære læsere, så kryds alt hvad I krydse kan, i håb om Vita kommer til at gå godt igennem det hele. Vi har nok at se til, heldigvis er Vitas far kommet hjem for at være med til det hele :)

Derudover har vi gang i en masse træning med Vita - hun bliver bare mere og mere glad for hver dag der går ;) Og jeg glæder mig til fremtiden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar