Blog Om mig Kontakt Til salg

mandag den 18. marts 2013

11 måneders status

                                              Vita 1 måned gammel svømmer i sin str. 56.

Så er der kun en måned til min lille pige bliver 1 år!! Allerhelst vil jeg bare gerne spole tiden tilbage, hvor hun var en lille baby. Jeg synes dengang jeg havde mange bekymringer, men jeg må desværre erkende, at de bliver ikke mindre jo større hun bliver. Som de siger små børn små problemer, store børn store problemer!! Uvisheden for ikke at vide hvad fremtiden bringer hende, kan ofte være dræbende. Men jeg er fast besluttet på at hjælpe hende i den rigtige retning, det bedste jeg kan :)

Vitas fysioterapeut har lavet en vurdering af Vitas udviklingstrin og konkluderede den svare til 3 måneder.

Jeg synes hun udvikler sig stille og roligt. Hun kan selv løfte lænden fra gulvet ryg liggende, hvis hun får hjælp til at holde fødderne fast. Vi møver os frem af på ryggen, i stedet for maven ;) Tandfeen har vi sagt skal blive væk, indtil frøkenen er fyldt et år! Vita er blevet hel vild med at sutte på syltet frugt, der er indpakket i gaze. Så dette gøres hver gang inden et måltid. Hun er også begyndt at putte sine fingre i munden, når hun er glad eller bliver ivrig hvis noget er sjovt. Søvn er der ingen ændringer i - og maven er vi da bare rigtig trætte af - at den ofte tager livet af lille Vita.

Sidst men ikke minst kan hun næste holde sin sut inde i munden selv ;) Den har vi også trænet længe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar