Blog Om mig Kontakt Til salg

mandag den 3. juni 2013

Aftenens tanker!!!!

Jeg sad og så "pigen der ikke ville dø, 1 år efter" !! Hun forbløffer mig endnu engang, hun er et tydeligt bevis på hvordan en hjerne er i konstant forandring - trods den er skadet!! Det hele handler bare om at få de rigtige redskaber til at udvikle den. Udsendelsen får mig til at glæde mig endnu mere til vi rejser til USA. Derover vil vi nemlig få en masse informationer om den foranderlige hjerne! Vi vil blive klogere på hvordan det fungere for Vita, og kommer bedre til at forstå hele sammenhængen- jeg synes bare det er vildt spændende, kan slet ikke vente. Jeg forventer ikke der kan udvikles mirakler, men nøj hvor jeg alligevel håber på vi kan give tøsen livskvalitet på højt plan!! Ja, jeg tror på at tro kan flytte bjerge, ellers ville vi jo ikke putte vores sjæl i det 😍 så måske tror jeg bare lige lidt på mirakler alligevel, vi er her jo stadig 😘😊.                    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar